Kulturalny wrzesień

10:33

Już dawno nie nudziłam się tak jak we wrześniu. Nie miałam zbyt wiele chęci do czytania, oglądania nowych seriali i filmów i ogólnie cieszę się, że zaczynam za chwilę studia. 
Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie podzieliła się z Wami paroma kulturalnymi pozycjami, które we wrześniu przypadły mi do gustu. 


Film: "Bridget Jones 3"

Nie pamiętam kiedy ostatnio tak bardzo uśmiałam się na jakimkolwiek filmie. Przez sporą część filmu sala kinowa pękała ze śmiechu wraz ze mną. Tak jak wcześniej nie byłam wielką fanką Bridget Jones i filmy o niej nie zapadły mi w pamięci, tak o tej części mogę powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych komedii, które widziałam. Tym razem panna Jones wraz ze swoimi perypetiami z dwoma możliwymi ojcami swojego dziecka urzekła mnie absolutnie. Naprawdę, powrót po parunastu latach w wyśmienitym stylu. 

Książka: "Ta chwila" - Guillaume Musso

Książka, która zaskoczyłam mnie dwa razy. Po pierwsze - spodziewałam się zupełnie innej fabuły, ponieważ ta na tyle książki okazała się być dość mylna. Po drugie - zakończenie, o którym nie mogę za wiele powiedzieć, ponieważ może ktoś z Was będzie chciał przeczytać. Historia przede wszystkim o miłości, która napotyka niesamowite trudności oraz o czasie, a raczej o tym, żeby go nie marnować. Polecam, bo czyta się przyjemnie, szybko, a nadal jest to książka z ciekawie pokazanym przesłaniem.


Serial: Brak. Niestety :(

Muzyka: "Jesus Christ Superstar"

Musical napisany przez Andrew Lloyd Webbera i Tima Rice'a, który przedstawia ostatni dzień z życia Jezusa. Fragment z jednej z jego nowszych wersji widziałam 2 lata temu i szczególnie zapamiętałam utwór "Gethsmene", oczywiście tytułowego Jezusa. Ostatnio, przypomniałam sobie o tym i znalazłam różne wersje tego samego musicalu i naprawdę wszystkie uwielbiam, a szczególnie tę z 1996 roku. Jest to prawdziwa rock opera, a muzyka jest obłędna. Mam małą słabość do musicali i do listy moich ulubionych dopisuję właśnie "Jesus Christ Superstar".



A co Wy przeczytaliście / oglądaliście / słuchaliście we wrześniu? 
Czekam na komentarze!

Do następnego razu!

Polecane

0 komentarze