Batoniki Magija - czyli magia smaku?

08:16


Hejka!

Dziś chciałabym podzielić się z wami moim najnowszym odkryciem, czyli batonikami Magija!
Na wstępie powiem, że nie jestem fanką różnego rodzaju batonów, ponieważ są jak dla mnie za słodkie, w większości nie zawierają w sobie nic innego poza cukrem itd. Jednak ostatnio polecono mi batoniki o ciekawej nazwie "Magija" i kiedy wreszcie je spróbowałam, bardzo mi zasmakowały.


Jeżeli chodzi o skład, to nie jest zły (58 % prawdziwego twarożku, w batoniku twarożkowym... wiadomo). Powyżej pokazany baton ma dodatkowo zagęszczone mleko słodzone, które dodaje trochę słodyczy. Są jeszcze trzy rodzaje tych słodkości:
  • z czekoladą,
  • o smaku waniliowym,
  • z makiem (jeszcze nie próbowałam).


Moim zdaniem najlepszy jest ten, o smaku waniliowym - w niebieskim opakowaniu. Czekoladowy natomiast jest bardzo, bardzo  czekoladowy, więc maniokom czekolady za pewne zasmakuje.
Dla mnie i tak, nie zastąpią klasycznego sernika, mimo, że są bardzo fajną przekąską. 

Zachęcam do próbowania i koniecznie dajcie znać co myślicie w komentarzach :)

Polecane

0 komentarze